MSI MAG CoreLiquid 360R AIO 水冷一問

本帖最後由 Davis142857 於 2020-7-30 16:18 編輯

25192903431666990954.jpg 25192855351945127447.jpg

呢款採用左水泵與冷排一體化設計,(圖二嘅正方框係水泵),佢聲稱咁樣水泵唔會接觸CPU 廢熱,所以會更加耐用;而水泵運作時嘅震動都唔會影響到CPU同底板嘅零件。

想請教下各位師兄,廢熱同震動真係咁大影響?定係問題其實不大,傳統嗰啲一樣咁耐用?

傳統既都出現咗咁多年,你話有冇問題呢?

TOP

呢款採用左水泵與冷排一體化設計,(圖二嘅正方框係水泵),佢聲稱咁樣水泵唔會接觸CPU 廢熱,所以會更加 ...
Davis142857 發表於 2020-7-30 15:36



外國有review
我就會用返平常果d

TOP

回覆 3# 010

你講到好似好伏咁

TOP

本帖最後由 arfatt 於 2020-7-30 20:47 編輯

風扇同泵都幾好,唔明點解選12管道鋁冷排,其他牌子360mm鋁冷排通常用18管道淘佬80~92人仔(12管道重平)

TOP

MSI顯卡都算正常, 其他副業產品都係流流地

TOP

回覆 5# arfatt

佢官網話左右各四條抽入熱水,中間四條泵出冷水

TOP

回覆 6# gn01119056

主機板應該都唔差嘛?
利申用緊MSI Trident X plus 9th

TOP

回覆  gn01119056

主機板應該都唔差嘛?
利申用緊MSI Trident X plus 9th
Davis142857 發表於 2020-8-1 00:28



    主機板都還可以, 但我只用ASUS, 因為update得最快同最久, 舊板都有更新
顯卡用緊MSI, 無投訴

TOP

本帖最後由 arfatt 於 2020-8-1 17:00 編輯
回覆  arfatt

佢官網話左右各四條抽入熱水,中間四條泵出冷水
Davis142857 發表於 2020-8-1 00:26

我用緊Msi主版都希望好似官方咁講12管道的好處,但我現在轉玩自組水冷同以前玩360aio認知係aio泵由cpu泵熱力水去冷排,冷排分細管道同S 型散熱鰭片再由風扇抽室溫吹冷排散熱。msi冷排張熱水由右入,冷水位放中間排出係咪有效啲真心唔清楚,但我個人選aio冷排會睇道管道同冷排厚度。淘佬msi 360 aio 64x人仔。

TOP