mwcsheung 當前離線
初級會員
Miipp 當前離線
特級會員
TOP
用英文介面啦, d 名詞睇繁體或簡體好怪雞 p.s. 簡單 d 講無得改, 唔好為咁的野攪 bootloader ... Miipp 發表於 2025-11-14 16:34
doggiestyle 當前離線
進階會員
收到多謝Ching!其實我仲未收到機我驚收左仲多問題,因為我主要係為左用Wireguard所以先買ASUS! ... mwcsheung 發表於 2025-11-14 16:56
pbodq 當前在線
揀英文都有簡體字 doggiestyle 發表於 2025-11-14 05:07 PM
唔會多左問題,同一個 model 全地星都係用同一個 firmware binary,只係由 bootloader 控制 UI (e.g. 語 ... Miipp 發表於 2025-11-14 17:19
係真唔係? 我又唔係好信 pbodq 發表於 2025-11-14 17:20
回覆 doggiestyle 非法賭博 我唔會中計 pbodq 發表於 2025-11-14 18:08