請問國行Asus Router 轉繁體介面可以嗎?

本帖最後由 mwcsheung 於 2025-11-14 16:19 編輯

想問下有冇可能咁做呢?又或者有冇方法可以做到呢?因為第一次玩國行所以請教下多D意見,唔該晒各位Ching!

用英文介面啦, d 名詞睇繁體或簡體好怪雞

p.s. 簡單 d 講無得改, 唔好為咁的野攪 bootloader

TOP

本帖最後由 mwcsheung 於 2025-11-14 16:58 編輯
用英文介面啦, d 名詞睇繁體或簡體好怪雞

p.s. 簡單 d 講無得改, 唔好為咁的野攪 bootloader ...
Miipp 發表於 2025-11-14 16:34


收到多謝Ching!其實我仲未收到機我驚收左仲多問題,因為我主要係為左用Wireguard所以先買ASUS!

TOP

揀英文都有簡體字

TOP

收到多謝Ching!其實我仲未收到機我驚收左仲多問題,因為我主要係為左用Wireguard所以先買ASUS! ...
mwcsheung 發表於 2025-11-14 16:56


唔會多左問題,同一個 model 全地星都係用同一個 firmware binary,只係由 bootloader 控制 UI (e.g. 語言,地區化 feature)

如果某個 fw 版本有嚴重 bug,世界各地賣的都會有 (大家個 fw 100% 一樣)

TOP

揀英文都有簡體字
doggiestyle 發表於 2025-11-14 05:07 PM


係真唔係?
我又唔係好信

TOP

唔會多左問題,同一個 model 全地星都係用同一個 firmware binary,只係由 bootloader 控制 UI (e.g. 語 ...
Miipp 發表於 2025-11-14 17:19


明白!咁就好喇,多謝晒CHING

TOP

係真唔係?
我又唔係好信
pbodq 發表於 2025-11-14 17:20



係咪開賭盤

TOP

回覆 8# doggiestyle


非法賭博

我唔會中計

TOP

回覆  doggiestyle


非法賭博

我唔會中計
pbodq 發表於 2025-11-14 18:08



法律只規管真錢
我地賭 EPC$$

TOP