MAGIC HOURS

E排個天好藍~ DSC_1939_2.jpg

回復 1# 白白


觀塘海濱花園

TOP

我成日都影唔到建築物剪影既效果

TOP

回復 3# alexngai


    背光影佢唔係剪影先難

TOP

白白師兄影得幾好啦
用支鏡都幾Wide
角落有少少變形
玩埋HDR都係唔錯既主意

TOP

本帖最後由 alexngai 於 2011-8-21 10:17 編輯
回復  alexngai


    背光影佢唔係剪影先難
chiushing01 發表於 2011-8-21 09:59

岩岩睇翻自己D相,原來唔記得關動態D-Lighting

TOP

回復 6# alexngai


    唔怪得, 我一直都係關左

TOP

回復 6# alexngai


   查實我都off 左好少用xd

TOP

好鬼心up呀~~
琴日同今日去影magic
下下都係走地目的地,佢就離棄我
今日望上天好紅...好正
之後有個伯同我講,你遲左啦,剛剛仲有三道光射上黎

TOP

回復 9# dicky4119


   荃灣有人話易影一點~

TOP