應該ok掛.......
PCAJ 發表於 2018-6-13 21:30 
呢層就難講...
gameplay主要都係效外居多,風景花草樹木感覺比3有進化
雖然Trailer 0:46/2:14有hi下邊有展示,但比例有幾多真係難講
https://www.youtube.com/watch?v=VmQNo8xtcAg
我想Horizon4選日本其中一個原因...
就係日本就算遊戲中城市比例少,都應該有山路掛!
而且選景亞洲地點應該都會保留選取地特色
鋼跑之類都會有更多發揮空間,希望有更多超跑劣勢既場地(唔計沙地!)
如果多山路,應該無咩人會開Koenigsegg/bugatti呢種直路狂,轉彎亡既車
你有玩Horizon3應該都知,環島賽幾正,但係完全係超跑天下
(當然我都知部分肌肉車暴改完仲莫名勁過超跑,但太bug就唔計)
我唔想再開架暴改既86...除左跑直線基本無用
唔改太慢又無價值,因為路段好多都係大直路為主
但改得太跨張真係連拓海都救唔到部車 (關輔助)
係就係可以玩返同級別賽車,但係成隻game地圖設計根本無預超跑以外既車種玩
其他車種大部分人都係用來遊車河居多 |