[Windows 10] 新裝window10用左30gb

請問新裝完window10之後, 用左30gb正唔正常? (自動裝埋硬件驅動程式)
我入去C drive每個file睇加埋既使用容量都係得16gb左右
但係磁碟內容就係寫已使用30gb
正常嗎?

本帖最後由 danny 於 2017-4-14 22:21 編輯

我今日重裝完window10,都係已使用30gb以上
都未裝底板Driver

TOP

回覆 2# danny

咁應該正常?
不過我上M$官網睇佢話應該用20gb左右
可能而家新版多左功能

TOP

本帖最後由 夢雪影 於 2017-4-15 19:40 編輯

因為hiberfil唔用就用CMD OFF左佢

TOP

請問新裝完window10之後, 用左30gb正唔正常? (自動裝埋硬件驅動程式)
我入去C drive每個file睇加埋既使用容 ...
Coolex 發表於 2017-4-14 21:38



    我新機安完, 安晒office 做晒update 連20GB 都無.
若果細機10GB 就可以了

TOP

回覆 5# 556556bt

咁少?你32bit?

TOP

回覆  556556bt

咁少?你32bit?
Coolex 發表於 2017-4-15 03:06



    all 64 bit.

你安完要自己做cleanup.

TOP

我win10 pro clean install, 裝左一隻game 5gb
Total都係用左31gb

TOP

我win10 pro clean install, 裝左一隻game 5gb
Total都係用左31gb
twaiho2003 發表於 2017-4-15 10:25



    安完唔清機, image 連爆安既Files 同installation log 真係有10GB 8GB 架

TOP

回覆 6# Coolex

其實真係可以好細, VM CLEAN INSTALL 完都係12 GB
VM.jpg

TOP