The crew2 集中討論區 (黃金版己經解鎖!)

本帖最後由 a39g99 於 2018-6-26 20:25 編輯

睇youtube見有人已經玩緊正式版
反正等緊Horizon4出,就買來試下都好
遊車河,唔知物理有冇進步到呢
今集同樣都係支持方向盤的。
又手多多首發日就敗左U記game


Uplay下載速度真係快過steam同origin
平均都60MB/s,最高見過80MB/s

更新:今集手感出奇地好,雖然係非擬真向手感,但係飄移手感極好,成個感覺好似玩緊灣岸
如果中意玩飄移既話,應該會中意今集個手感。
今集地圖比上一集仲要大(相比Horizon3大好多)
畫面相對上一集感覺唔大進步,但車內視角細節比第一集好得多
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 mpegdecoder 於 2018-6-27 23:59 編輯

一個地雷教訓歷史, 知錯不改, 肉逼常態
https://forums.ubi.com/showthrea ... ot-loading-properly


有幸有不幸, 果不其言, 話中就中
The same bug happens in the crew 2!
https://forums.ubi.com/showthrea ... 0ddb6a1920cdc4ee3f9
https://www.youtube.com/watch?v=EQPU3_J5QEo

TOP

今次有 Red Bull 架 RB13, 正呀!

TOP

試完BETA感覺正常
睇過D獎盃唔算難解就決定買
不過我買CHEAP版,要明日先有得玩

TOP

試完BETA感覺正常
睇過D獎盃唔算難解就決定買
不過我買CHEAP版,要明日先有得玩 ...
wslai 發表於 2018-6-28 07:21

CHEAP版即係咩版?
玩BETA版時, 飛機唔識控制..

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

有冇利曼24?

TOP

steam 好多人話冇KEY入唔到GAME

TOP

周圍都負評喎.....
買左既......點睇???
有咩衰?

TOP