我的太陽能專用升壓芯片做的果凍灯

本帖最後由 jamesting 於 2011-4-9 09:57 編輯

繼續綠色生活今次試用1210高亮白色 白光 貼片LED

IMAG0582-1.jpg
IC 焊在背面
IMAG0583-1.jpg

再焊上有腳既充電池同貼落太陽能電池度
IMAG0584-1.jpg

最後貼落"喜之郎"果凍既杯上面
IMAG0585-1.jpg


亮燈時電流約 56mA
電池是 1800 mAH
即是可用約 32小时
實際要試用一星期看看如何

比你行先 一步

TOP

師兄近來是否比平日多一點關注超市架上的零食包裝呢?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 3# logoff

專登買黎做就唔夠環保,呢D都係同事同屋企人食完唔要既野

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 1# jamesting
不知道如果用那些"超级電容"代替"可充電池"的效果是否可以接受?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP