新手初試~南生圍夜景&車軌

本帖最後由 hallman 於 2011-9-1 03:30 編輯

小弟第一次出去影...仲要係夜景~請CHING狠批~!
P.S. 其實係出去餵蚊  俾蚊圍咬左三十九幾撻

DSC_0436.jpg (147.28 KB)

DSC_0436.jpg

DSC_0437.jpg (139.28 KB)

DSC_0437.jpg

DSC_0447.jpg (147.7 KB)

DSC_0447.jpg

南生圍本身既夜景又真係比較一般

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP