[圖片] [低手/多圖/LX3] 意大利之旅

本帖最後由 silzai 於 2011-8-30 23:30 編輯

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.


請高手多多指點

本帖最後由 chiushing01 於 2011-8-30 23:35 編輯

已經拍得好靚, 第11張就普通左DD

TOP

已經拍得好靚, 第11張就普通左DD
chiushing01 發表於 2011-8-30 23:29


多謝師兄捧場
影呢張既時候一路諗如果有魚眼玩就好喇

TOP

回復 3# silzai


    好有創意的想法, 大頭+魚眼真係幾有趣

TOP

11 張魚眼就真係正喇, 其他都好好
個人喜歡 6

TOP

旅行相算係咁

TOP

幾好唔錯..D地方我去過

TOP

回復 7# 我係小魚兒


   我仲以為你係小朋友

TOP

回復  我係小魚兒


   我仲以為你係小朋友
chiushing01 發表於 2011-8-31 19:57



    係剛剛英國大學畢業返來既小朋友

TOP

意大利教堂好有特色

TOP