有無人用緊香港中移159 50G 中港2地PLAN?

上到去漫遊,香港卡只有VOLTE, 出唔到5G, 但本身中移的卡係顯示5G的.

上到去漫遊,香港卡只有VOLTE, 出唔到5G, 但本身中移的卡係顯示5G的.
jerrychan0610 發表於 2026-1-20 15:17

我用緊中港澳三地plan 電話係港版 honor magic v5 係香港用到 Vo5G 上到深圳一樣用到5G 及 Vo5G


via HKEPC Reader for Android

TOP

我都係呢個plan,星期六日上去食野,正常過正常5G

TOP

之前上過去都用到5G, 但上個星期由深圳去東莞都係得VOLTE

TOP

我用緊中港澳三地plan 電話係港版 honor magic v5 係香港用到 Vo5G 上到深圳一樣用到5G 及 Vo5G


via H ...
bbbear 發表於 2026-1-20 15:23


現在CMHK 5G SA+android機喺香港已經可以全時間廣泛地區有Vo5G?

TOP

現在CMHK 5G SA+android機喺香港已經可以全時間廣泛地區有Vo5G?
Linksys999 發表於 2026-1-20 16:27

係 我部Honor magic V5 只要係 SA 模式下就有 Vo5G 其他 andriid 機如果冇加入 Vo5G 唔係部部機有 咁就冇Vo5G

via HKEPC Reader for Android

TOP

係 我部Honor magic V5 只要係 SA 模式下就有 Vo5G 其他 andriid 機如果冇加入 Vo5G 唔係部部機有 咁就冇 ...
bbbear 發表於 2026-1-20 17:08

其實除了手機外,使用的月費計劃會否都有關?
我都有個估算,有人同樣用V5,但月費計劃不同。

TOP

其實除了手機外,使用的月費計劃會否都有關?
我都有個估算,有人同樣用V5,但月費計劃不同。 ...
Thomascyk 發表於 2026-1-20 17:20

咁佢用唔用到?

via HKEPC Reader for Android

TOP

咁佢用唔用到?

via HKEPC Reader for Android
bbbear 發表於 2026-1-20 17:58

我用S25+$199/200GB都係出VoLTE,但已收緊SA

TOP

iphone要ios26.0/26.01 副sim card插大陸電話卡開sa待機時候cmhk才能夠用sa漫遊,android就冇呢個問題放心用

TOP