jerrychan0610 當前離線
UPLAY ID : happy.together
進階會員
bbbear 當前離線
bbbear
上到去漫遊,香港卡只有VOLTE, 出唔到5G, 但本身中移的卡係顯示5G的. jerrychan0610 發表於 2026-1-20 15:17
TOP
kawai887 當前離線
中級會員
Linksys999 當前離線
我用緊中港澳三地plan 電話係港版 honor magic v5 係香港用到 Vo5G 上到深圳一樣用到5G 及 Vo5G via H ... bbbear 發表於 2026-1-20 15:23
現在CMHK 5G SA+android機喺香港已經可以全時間廣泛地區有Vo5G? Linksys999 發表於 2026-1-20 16:27
Thomascyk 當前離線
係 我部Honor magic V5 只要係 SA 模式下就有 Vo5G 其他 andriid 機如果冇加入 Vo5G 唔係部部機有 咁就冇 ... bbbear 發表於 2026-1-20 17:08
其實除了手機外,使用的月費計劃會否都有關? 我都有個估算,有人同樣用V5,但月費計劃不同。 ... Thomascyk 發表於 2026-1-20 17:20
咁佢用唔用到? via HKEPC Reader for Android bbbear 發表於 2026-1-20 17:58
BigWaterBird 當前離線
初級會員