幫公司買3d printer

公司剛approve左 20k budget 買3d printer(唔包補品). 各位brother有冇好介紹?
要求係易用同唔洗點 tune. 因為唔想同事用太多時先用得到部機.
唔該曬.

20K 工業級又唔夠錢
家用級既機又無可能唔洗點 tune... 好矛盾

呢度依家最多人用既機都係Offer團購機,
其實只要 Tune 好一次, 已經可以玩好耐唔洗點 tune.

TOP

你公司生產咩PRODUCT?
太微細既野幾千蚊既3D PRINTER幫唔到你
正常黎講20K係一定唔夠用
唔想煩可以搵OBJECT D機睇下 有部最平萬幾蚊, 香港有代理 但每次只可以PRINT單色同D料好貴
PRINT出黎既FINISHING可以光滑 可以PRINT軟膠 但有陣異味

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

你公司生產咩PRODUCT?
太微細既野幾千蚊既3D PRINTER幫唔到你
正常黎講20K係一定唔夠用
唔想煩可以搵OBJECT ...
Sinair 發表於 2013-8-24 12:33


又唔洗好精密.最主要整D parts 出黎試位同尺寸再交俾人用其他物枓整件野出黎.
因為係用公司錢...買左件野一定要work.

TOP

又唔洗好精密.最主要整D parts 出黎試位同尺寸再交俾人用其他物枓整件野出黎.
因為係用公司錢...買左件野 ...
cswtony 發表於 2013-8-24 12:40


Same as this?

http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D1

TOP

Same as this?
Offer 發表於 2013-8-24 12:47


夠用有突啦
其實我睇左呢個group一排..見到你地好多時都話printer d QC唔係咁好要執下. 所以有D唔知點做決定.

TOP

係錯得好緊要....尢其當A要上落B 之後B要同C做聯動 C又同其他零件有關聯, 基本上就P硬K
如果睇款唔郁舊野就無咩問題 最多都係少少走位

利申: 小弟做錶

TOP

本帖最後由 Offer 於 2013-8-24 13:19 編輯
夠用有突啦
其實我睇左呢個group一排..見到你地好多時都話printer d QC唔係咁好要執下. 所以有D唔知 ...
cswtony 發表於 2013-8-24 13:00



  太detail既野幾千蚊既3D PRINTER一定幫唔到你,你的要求有20K黎講係一定夠用  ,呢道比較多人用是閃鑄機有什麼問題也可多些支援 其次應該係MendelMax 1.5但要自已DIY &Tune應該不合你

TOP

得20k,又唔想tune機,無可能。公司用,應該入 markerbot 2,但都唔平,閃鑄就唔好啦,正如幫人砌機唔好用AMD。

TOP