[鍵盤] G710+ 係唔係真係咁勁..

本帖最後由 benng1hk 於 2014-6-17 15:50 編輯

我個G19 就快壞左半年..
睇價錢各類野...
有D心思思追G710+
(可惜冇MON..G19S 又.....)
但又有鴨又蛇揀...
BUDGET 幾舊水唔知有咩選擇(PRICE網寫8XX有交易)

睇完依段宣傳片
笑左
http://www.youtube.com/watch?v=9NXfInY67h8

這一個廣告又真係幾爆~~有睇頭

TOP

又係真唔係咁堅抽呀

TOP

我個G19 就快壞左半年..
睇價錢各類野...
有D心思思追G710+
(可惜冇MON..G19S 又.....)
但又有鴨又 ...
benng1hk 發表於 17-6-2014 15:46


幾舊的選擇一定是 DUCKY CM啦

TOP

但只係証明CHERRY軸係好耐用
但LOGITECH個外殼就爆晒喎
自暴其短

TOP

本帖最後由 benng1hk 於 2014-6-17 23:22 編輯
幾舊的選擇一定是 DUCKY CM啦
idevil 發表於 2014-6-17 23:11



    CM要千2 我睇果隻...(狙擊手)
DUCKY 有冇似羅記G-KEY架??

雖然都有D想轉會...
但羅記..3年保 又G-KEY.防咁錯WIN制

佢依隻係茶軸

TOP

本帖最後由 samlcy1997 於 2014-6-17 23:50 編輯
但只係証明CHERRY軸係好耐用
但LOGITECH個外殼就爆晒喎
自暴其短
idevil 發表於 2014-6-17 23:13



    塊PCB呢=='
個膠殼唔爆你都唔信啦.....我覺得PCB同D軸仲未死先神奇...(其實係唔係真GA)

TOP

塊PCB呢=='
個膠殼唔爆你都唔信啦.....我覺得PCB同D軸仲未死先神奇...(其實係唔係真GA) ...
samlcy1997 發表於 2014-6-17 23:49



    廣告姐..
唔通以前MO記話佢部機用防彈物料造..唔通你
另外..PCB 佢縮細左好多..
G15同G19比...G15仲大塊過G19

TOP

廣告姐..
唔通以前MO記話佢部機用防彈物料造..唔通你
另外..PCB 佢縮細左好多..
G15同G19比.. ...
benng1hk 發表於 2014-6-17 23:57



    MO記部RAZR我又真係有用過喎...
防唔防彈我唔理佢(雖然好似係真野,不過薄到得返張紙咁)
不過用左成兩年..真係唔花==只係污糟哂姐......個邊框就已經花到傻左=='
我信佢GA

TOP

MO記部RAZR我又真係有用過喎...
防唔防彈我唔理佢(雖然好似係真野,不過薄到得返張紙咁)
不過用左成 ...
samlcy1997 發表於 2014-6-18 00:01



    唉..蛋痛緊...
究竟710+定又等...
另外牌子KB..都係1年保...
個價又有平有貴..

710+ 弊處係SIZE 太大...
仲大過G19一個碼..
另外..只有白光..
G-KEY又少左一半
(雖然我都係最多用6粒..)

TOP