benng1hk 當前離線
進階會員
lemoncall 當前離線
敗得就敗
TOP
michaelyiu10 當前離線
idevil 當前離線
我個G19 就快壞左半年.. 睇價錢各類野... 有D心思思追G710+ (可惜冇MON..G19S 又.....) 但又有鴨又 ... benng1hk 發表於 17-6-2014 15:46
幾舊的選擇一定是 DUCKY CM啦 idevil 發表於 2014-6-17 23:11
samlcy1997 當前離線
特級會員
但只係証明CHERRY軸係好耐用 但LOGITECH個外殼就爆晒喎 自暴其短 idevil 發表於 2014-6-17 23:13
塊PCB呢==' 個膠殼唔爆你都唔信啦.....我覺得PCB同D軸仲未死先神奇...(其實係唔係真GA) ... samlcy1997 發表於 2014-6-17 23:49
廣告姐.. 唔通以前MO記話佢部機用防彈物料造..唔通你 另外..PCB 佢縮細左好多.. G15同G19比.. ... benng1hk 發表於 2014-6-17 23:57
MO記部RAZR我又真係有用過喎... 防唔防彈我唔理佢(雖然好似係真野,不過薄到得返張紙咁) 不過用左成 ... samlcy1997 發表於 2014-6-18 00:01