唔知點解, 近排成日甩線

唔知點解, 最近印野成日出現 D 膠唔實, 最外一層成條線甩出黎.
剛剛補印左一條短既支架, 情況比較嚴重.  相對睇番之前印既同一條, 都無咁既情形, 而且連印長條都唔會咁.

之前印既長條都 OK, 但剛印既短條竟然甩線.
20130901-01.jpg

放大睇下:
20130901-02.jpg

最近印左幾件都有輕微甩線, 但今次係用番同一個 x3g file 補印的, 之前果舊完全無事既, 應該唔關 profile 事.  
唔知點解會咁?

回復 1# Super169

你打印溫度用多少? ABS 還是 PLA?

TOP

我係用 ABS 改左 100% infill 其他無變.  
Temperature 係 225,225,220,220,220,220,220
係咪應該改高溫少少呢?
不過, 我之前用同一個 x3g file 打印, 又無咁既問題, 所以覺得奇怪, 最怕部機有地方出問題.

TOP

回復 3# Super169

試一試 235度 吧, 溫度太低, 就會出現這情況.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我前後兩條, 都係同一舊膠出既.
後面無事果條, 仲要係拉一條大長線, 比家陣果條長好多 152 vs 221, 正常應該係越長越易出事, 家陣反而係  221 果條無事, 我都唔係好明.  不過, 221 果條係早幾日打印既, 唔知會唔會係放多幾日吸左濕氣, 遲下再打多條長條試下.

TOP