換左零件終於得左

換左PTFE管印到PLA

好彩無同閃X 換新噴咀, 佢開我要500人蚊, 依家1條PTFE管15人蚊

DSC_0691.jpg DSC_0692.jpg

發覺佢印印下舊件會唔痴底

平台都清潔好

有咩方法痴得好D?? 加風扇吹件?

TOP

回復 1# zetaho2003

Ching 你意思係閃X機唔換印唔到PLA ?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

求pm PTFE管規格和店link
我都係舊頭用家,仲要雙頭都無得升級,500x2。當然無go

TOP

本帖最後由 zetaho2003 於 2013-10-17 02:48 編輯

回復 5# KSC
http://item.taobao.com/item.htm? ... &id=22305991415

換埋0.3MM噴咀成功印到

仲有個0.2MM 得閒試下

TOP

回復 2# zetaho2003


我都系印普通紙,沒用heatbed,會痴底.
8.jpg

TOP

回復 5# KSC

師兄, 如果係訂, 可以一齊, 慳返D 運費

TOP

ching  請問係咪一定要換埋個噴咀?  

印象中我之前都問過呢支野, 問過佢條 ptfe 既直徑, 好似插唔入閃鑄個噴咀的.
ching 可唔可以度下佢條 ptfe 既外徑有幾大?

TOP

ching  請問係咪一定要換埋個噴咀?  

印象中我之前都問過呢支野, 問過佢條 ptfe 既直徑, 好似插唔入閃鑄個 ...
Super169 發表於 2013-10-17 12:37

佢係成條喉管買

佢m6紋插得入的

TOP