ghost2377 當前離線
中級會員
Offer 當前離線
Moderator
印個長方盒,有一邊炒起左................方便剷起嗎?? 有無CHING救救我 [/url][/img] ... ghost2377 發表於 2013-10-12 22:38
TOP
[quote]Heatbed温度多少?kapton面油漬要先清潔後打印 HEATBED 110℃........好似有除油...又好似無.... ... ghost2377 發表於 2013-10-12 22:47
Super169 當前離線
進階會員