新手求救

印個長方盒,有一邊炒起左................方便剷起嗎??
有無CHING救救我

[img][/img]

本帖最後由 Offer 於 2013-10-12 22:43 編輯
印個長方盒,有一邊炒起左................方便剷起嗎??
有無CHING救救我

[/url][/img] ...
ghost2377 發表於 2013-10-12 22:38



    Heatbed温度多少?kapton面油漬要先清潔後打印

http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D1

TOP

[quote]Heatbed温度多少?kapton面油漬要先清潔後打印


HEATBED  110℃........好似有除油...又好似無.....

TOP

[quote]Heatbed温度多少?kapton面油漬要先清潔後打印


HEATBED  110℃........好似有除油...又好似無.... ...
ghost2377 發表於 2013-10-12 22:47



    110合適,但如果工件太大ABS最終也會有少少不平,可考慮選擇PLA打印

TOP

起角即係打印時去到角位痴唔實, 由於中間係拉直線, 就算有問題都可以因為地心吸引補救.  但係角位因為跟住唔係直線拉, 如果落到平台唔可以即時痴實, 就有機會因為轉向而升起左.

痴唔實最常見唔係平台唔乾淨, 就係就平台同噴咀距離太遠.
試下用阿司通清潔一下平台再打印, 再唔得就 tune 下平台高度, 應該要升高番少少.
我自己部機, 多數係因為後者...

TOP