[圖片] 馬沙專用機 (玩具相)

本帖最後由 felix0a0 於 2011-11-5 12:25 編輯

無時間出去影相,
唯有係屋企影下玩具,過下手癮

1.


2.


3.


4.

影得好靚呀 ching

TOP

Lovely!! I love the 2nd one the most!

TOP

好懷念的紅彗星

TOP

師兄作品, 質素保證

TOP

多謝各位ching

TOP

Love the 2nd one too, others are great too
But the 2nd one stands out more

TOP

第二張很有動畫的感覺!

TOP

本帖最後由 felix0a0 於 2011-11-5 23:13 編輯

哈哈~睇黎今次大部份人ge睇法都係一致

TOP