有冇人20號12:32AM AOS訂16金已經PFS或出貨?

有冇人20號12:32AM AOS訂16金已經PFS或出貨?

又問時間?
蘋果一向都唔係順序出貨的

TOP

我打去 800 問他們說跟訂單時間出貨.

TOP

12:04分買 12:24分收E-MAIL
16金*2
琴日已收機

TOP

有冇人20號12:32AM AOS訂16金已經PFS或出貨?
avboy99 發表於 2013-10-9 07:08



我果日由12點到早上7點都有訂貨﹐基本上係跟次序﹐12:30前下訂批貨﹐應該轉晒pfs﹐今個星期點都收到貨﹐如果你未轉﹐就打去投訴下

TOP

琴晚已 Shipped 依家 DHL Status 係 Scheduled for delivery as agreed 未知今日收唔收到貨

TOP

我19都未出貨

TOP

我20號0157先收到email, 咁咪有排?

TOP

我19都未出貨
sureone 發表於 2013-10-9 09:13



    你去中文度睇,會係20

TOP

我早你2分鐘,,
w22xxxxx
still pi now

TOP