sophinic 當前離線
中級會員
TOP
cklee19810419 當前離線
進階會員
hkbpc 當前離線
HenryHH 當前離線
finalforever 當前離線
點解仲有人覺得訂單no. 係有關係??? 點解仲要覺得早訂早有機?? 我有d 單係w4xxx.....,咁即係我張單special ... cklee19810419 發表於 2013-10-8 12:18
bakazoro 當前離線
早訂早有機係800講既,我都好想知有冇人遲訂早SHIP等我可以插下800既STAFF. finalforever 發表於 2013-10-8 12:21
大把,我mini個陣大把單都係遲訂先出 cklee19810419 發表於 2013-10-8 12:24
我由IPAD2起到而家所有單都係早訂早出先 bakazoro 發表於 2013-10-8 12:23