請問有冇人用緊或用過TP-Link NC450 IP Cam ?
請問有冇大大用過、或正在用 TP-Link NC450 IP Cam ? 我之前買咗一個一人公司用,我冇駁 Lan 只係用 WIFI。但一星期總有一兩日,係遙距睇唔到個 Cam,但個 Cam 就正常開啟及錄影中。我已經喺電源火牛上,另外安裝 WIFI 電源開關,每次手機遙距睇唔到時,我都會用 App 遙控 WIFI 電源 Reboot,但係每次都係唔得。同埋就算個 App 正常遙距睇到,用瀏覽器都唔係成日睇到,好多時都要 Load 好耐,或完全睇唔到講彩數 !
請問如果有用緊呢個型號、或 NC 系列其他型號大大,有冇我呢個情況出現呀? thx 
依家呢個 NC450、喺 Price 格價網上顯示【停產】,佢用嘅手機 App 係唔同其他型號,只能用到 NC 系列↓

而 TP-Link 其他系列 IP Cam,係另外用一個手機 App ↓
 |
|
|