beat saber要玩非原廠歌係咪最少都要HTC?
最初其實真係打算只會考慮HTC, 因為本來係打算玩3rd view錄影同character mod
但實際度過都係無條件用HTC, 因為要搵好大地方放base station, 仲要諗辦法吊條電線上天花版, 因為唔吊條線上去會好麻煩, 空間問題實在無辦法解決, 所以應該會放棄上面兩種玩法
但有一樣無辦法放棄, 要可以入網上人地編好的歌, 因為我只玩ACG範圍內的歌曲/音樂
如果淨係得依個要求, 最基本都係要用HTC嗎? 還是有其他無線既選擇? 要JB都唔介意 |
|
|