Old tablet

What do you do with some very old models? E.g. I have a surface go….  There isn’t even trade in accepting it….

Maybe just throw to trash bin?

Ipad mini 2

TOP

連trade in 都唔值錢

TOP

交去綠在區區, 起碼有10分收

TOP

150分先有包indomee!

TOP

我有第一代ipad 3G 都唔知有乜用

TOP

仲用緊YOGA TAB 3 8吋,
睇漫畫一流,
前置立體聲喇只,睇劇一流

TOP

fire 10 hd  2019
喇叭夠大聲 睇片夠晒用

TOP

我仲有部十幾年前嘅平板,用嚟播片、電子相架、音樂播放。

TOP

仲有2部 ipad 2 做電子相架

TOP