mitsui 當前離線
初級會員
阿Gong 當前離線
中級會員
TOP
Whitepig 當前離線
Banned
omecon2000 當前離線
原帖由 Whitepig 於 2008-12-17 10:00 發表 Hi, 上星期六啱啱係123九折出機 , Touch HD好正, 不過有個問題, 就係個mon下半部是實既又硬既(好正常), 但係中間同對上部就淋淋地咁, 好似有d浮浮地咁...正常麻?唔知駛駛唔換機?
原帖由 阿Gong 於 2008-12-17 09:57 發表 htc hd 2千幾
原帖由 omecon2000 於 2008-12-17 10:22 發表 哇 你講到T HD好似人妖咁 , 呢架機我都想出 但聽你咁講要check清楚D先 手感呢個問題好嚴重的
好鬼死窮 當前離線
太平公子 當前離線
rinl 當前離線