重裝RA Console

我打算重裝RA Console
原本係入面d clients會唔見哂
咁點重新add返裝左防毒軟件d user機入去?

你好.

閣下的 workstation 如果一直都已經set好 "Remote Administration" 的 IP 的話, 應該會每五分鐘 report 一次去 RA Console 的.

那麼, 就算你重裝 console, 過幾分鐘後, 個新 console 應該都會收到 d workstation report 上來, 跟住 d workstation 就會重新出現番係個 list 度.

所以理應不需要手動 add 番 d workstation 的.

謝謝!

TOP