[操作疑難] 你地會唔會用ANDROID PAY?

怕唔怕唔穩陣
用IPHONE就好放心用APPLE PAY
轉左用ANDROID就唔敢加信用卡落去

日日用, 宜定好少用現金, 去美心,老麥果D全部都用Android Pay

TOP

冇信用卡得tap & go,兩樣都要增值,所以用八達通sim多啲,唔洗現金方便好多 但可惜始終都唔夠普及
android pay其實只要唔root都唔會有咩唔安全,除非你成日跌電話

TOP

比信用卡方便, 有時仲多優惠添, 估計未來會俾手機淘汰實體信用卡.

TOP

本帖最後由 buscocamp 於 2017-9-4 12:22 編輯

經常用!
要用就唔驚得咁多
裝apps都會俾開發者取資料
袋銀包出街都有機會跌/俾人爬
咁係咪唔袋銀包出街先?
真係怕...建議先用回ip好了~

TOP

用八達通 sim 多 D, 快D 成功率高D
不過都 keep 住有用 android pay 只係間唔中失敗一兩次

至於 apple pay 同 android pay 原理差唔多
個人唔會覺得有咩分別

TOP

有得拍就拍, 年底前仲有5% AP 回贈

TOP

啱啱出果時玩過一陣,但發覺Visa 拍咭仲快後就冇再用

via HKEPC Reader for Android

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

怕唔怕唔穩陣
用IPHONE就好放心用APPLE PAY
轉左用ANDROID就唔敢加信用卡落去
cranky825 發表於 2017-9-2 21:59


你擔心啲乜嘢?   

我之前部大陸版小米5 突然用唔到 Android Pay 我反而安心咗,
因為 Google 唔俾啲未 certified 既 Android devices 做 payment
而家轉咗用港行 Mate 9, 用 Android Pay 好順利, 亦好放心

TOP