HTC DIAMOND 主頁(有個鍾個到)設定一問

我係DIAMOND 新手,我本身用PCCW SIN卡個主頁(有個鍾個到)都冇咩問題,但係一轉CSL卡就會多左個"沒有內容顯示"(PCCW 卡係通話資料) 點先可以設定個主頁呀??

邊度????

[ 本帖最後由 黃金俠 於 2009-1-2 21:33 編輯 ]
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

原帖由 黃金俠 於 2009-1-2 21:32 發表
邊度????

係呀

TOP

想設定乜野??
Today???

[ 本帖最後由 黃金俠 於 2009-1-2 21:51 編輯 ]

TOP

原帖由 黃金俠 於 2009-1-2 21:46 發表
想設定乜野??
Today???

嗯嗯
我想加返個通話記綠

TOP

本身有架wor

TOP

一轉card個時問你用唔用auto setting個時要disable左佢...如果唔係就好多時有呢個情況出現
解決方法....好多人hardrest佢就算
再唔係你可以試下裝tf3d config睇下救唔救得返

TOP

hard reset ... 之後 network 唔好選 1010/one2free, 要選 plain 咁就冇事

TOP

to  derek_siu230
那個是CSL的RSS Reader 的程式,可以透過以下方法移除。
你可以在設定中找「登錄編輯程式」或
為手機安裝RESCO EXPLORER,後開啟程式中的RESCO REGISTRY。

然後在此路徑:
\HKCU\Software\HTC\InfoEasyMessage
將數值「EnableOnHomeScreen」改為0
即可!

TOP

原帖由 relive 於 2009-1-3 10:55 發表
hard reset ... 之後 network 唔好選 1010/one2free, 要選 plain 咁就冇事

得啦
唔該晒

TOP