derek_siu230 當前離線
初級會員
黃金俠 當前離線
退休mode已啟動
特級會員
TOP
原帖由 黃金俠 於 2009-1-2 21:32 發表 邊度????
原帖由 黃金俠 於 2009-1-2 21:46 發表 想設定乜野?? Today???
jerry1221 當前離線
中級會員
relive 當前離線
scotthui 當前離線
原帖由 relive 於 2009-1-3 10:55 發表 hard reset ... 之後 network 唔好選 1010/one2free, 要選 plain 咁就冇事