ppcjacky 當前離線
進階會員
TOP
derek_siu230 當前離線
初級會員
原帖由 ppcjacky 於 2009-1-1 19:33 發表 用左p1 都冇一年想換機 見x1 好正不過qc 唔係太好。。 有冇機好似x1 咁又3.5mm jack 又冇keyboard 又大mon thanks
hkkenchoi 當前離線
中級會員