felix_ko 當前離線
初級會員
skywolf08 當前離線
進階會員
TOP
yelosuga 當前離線
中級會員
其實係咁既,我原本用緊部macbook air 11" 2011 64gb 因為果時貪佢平但冇諗過64gb 呢個問題 結果文書都冇佢 ... felix_ko 發表於 2016-5-24 09:36
6seven 當前離線
2011 macbok pro 好似無USB 3.0 大Macbook pro 要插住火牛用, 無air 咁好流動用途. 二手Macbook機要睇 ... 6seven 發表於 2016-5-24 11:41
我唔會拎出街啦,我有部surface pro 3 架啦 不過電既cycle佢話80,我唔知算高定低 ... felix_ko 發表於 2016-5-24 12:04
Winkie 當前離線
Banned
悟空哥哥 當前離線
二手唔好買2013 Winkie 發表於 2016-5-24 15:10
閣下呢個回應即等如已有答案了! 6seven 發表於 2016-5-24 13:33