[求教]超頻記憶體

本帖最後由 eddiewsw 於 2011-5-9 16:01 編輯

各位師兄
小弟最近換左adata ddr3-1600 xpg gaming series,共4條 16gb,想試超latency
上google搵到以下link:
http://www.xfastest.com/viewthread.php?tid=39814
但係我點都去唔到條link所謂o既速度,請問底板或其他硬件上面有d咩要配合? 同埋adata通常用咩chip咖?
我宜家1.55v 行 9-9-9-24-128 1t memtest 500%冇問題,呢隻ram電可以行1.55v-1.75v,試 過行1.65v都上唔到cl8.....

我個spec:
EVGA P55 Classified 200
i5-760 160x21 3360Mhz

先謝各位

各位師兄
小弟最近換左adata ddr3-1600 xpg gaming series,共4條 16gb,想試超latency
上google搵到以下li ...
eddiewsw 發表於 2011-5-9 16:00



     i5-760 其實可以行基本盤
FSB 200 x 20 @ 4 G
Ram 2:8 @1600

TOP

i5-760 其實可以行基本盤
FSB 200 x 20 @ 4 G
Ram 2:8 @1600
georgekei 發表於 2011-5-17 11:11



    200 FSB要加電俾佢......我宜家係限1.28v行default,1.29v可以行160 x 21,等佢用盡d ram speed,驚太多電,電鬼死佢~~~

TOP

我最多上到CL 8-8-8-22 .........去CL7....已經唔得
whizayu 發表於 2011-5-17 02:03



    人地1.65v上到好勁~
所以我諗緊係唔係有其他野要配合先去到cl8,同埋tRAS佢行到細過100......

TOP