LOGITECH Harmony 900

本帖最後由 lingling123456 於 2014-5-27 01:34 編輯

LOGITECH Harmony 900
9成新
美國水貨...!!
配件全齊....極新...有盒...所有包裝袋齊...!!
另有一粒後備電
包美國保單(購自BESTBUY)
2年保....買入期....21/11/2012
仲有保...!!
私保十日.....經常來回美國...十日後如有問題可代帶回美國維修...!!

唔知咁可以放幾多錢呢??

http://www.logitech.com/zh-hk/product/harmony-900?crid=60

我反如想問師兄打算賣幾錢

TOP

未有心目中價錢...!!

TOP

LOGITECH Harmony 900
9成新
美國水貨...!!
配件全齊....極新...有盒...所有包裝袋齊...!!
另有一粒後備電
...
lingling123456 發表於 2014-5-27 01:28

around $9xx-$1000

TOP

around $9xx-$1000
qlee02 發表於 2014-5-27 18:31



唔會咁低掛....

TOP

回覆 5# lingling123456


you can sale higher  base on your mind !   

TOP

回覆  lingling123456


you can sale higher  base on your mind !
qlee02 發表於 2014-5-27 19:30



    唔該哂師兄既參考資料...!!

TOP

二手水貨係咁上下, 你大可以去ebay 睇下人地賣緊幾錢

唔會咁低掛....
lingling123456 發表於 2014-5-27 19:29

TOP

Ching,比你參考吓最近黃金地庫,harmony touch做特價唔使一千大洋

TOP

本帖最後由 lingling123456 於 2014-5-28 10:51 編輯
Ching,比你參考吓最近黃金地庫,harmony touch做特價唔使一千大洋
alvinay 發表於 2014-5-28 09:34



唔該師兄提供資料

TOP