它是花蕾? 是精靈球? 作者叫佢做Iris Ball

http://youtu.be/N9Ekk1p6mJ0



剛剛好可以放下一粒金沙



有興趣自己整返個:
http://www.thingiverse.com/thing:29302

幾得意喎, 番去整粒試試先.  多謝 ching 分享.

TOP

wah... 剛剛 gen 左個 x3g 去印, estimate 要 18 粒鐘.....18小時後, 唔知會有舊乜野比我了.  真係唔太睇好, 雖然左邊可以印了, 但家陣好易甩底.....

TOP

由於一次印全套時, 中間有粒野彈起左, 痴住個頭行, 衰哂....

最後唯有分體印, 一晚印幾件, 終於尋日完成了.
呢件係我部機半重生後第一件比印得比較耐既野, D 位都幾好, 只係葉上面每一層既收口位有少少重疊, 凸左出黎, 暫時當成係葉紋.

收埋似個波,
20140412-001.jpg

開左似朵花, 加多一朵花.....
20140412-002.jpg

個設計真係唔錯, D 位度得好好, 又比我學識左, 原來轉軸同路軌可以咁簡單整到.
除左多件玩具, 又可以學多樣野, 真係唔錯.
希望 ching 們有好野多多推介一下.

TOP

本帖最後由 ma_hty 於 2014-4-12 18:57 編輯

回復 4# Super169

請問... 表面有沒有做後期打磨加工?  還是... 一出來就已能用?  (接合位看來比樓主的更好呢...)

TOP

回復  Super169

請問... 表面有沒有做後期打磨加工?  還是... 一出來就已能用?  (接合位看來比樓主的更好 ...
ma_hty 發表於 2014-4-12 18:55



完全無打磨過的, 如果要打磨, 我會去仲條痕了.
本身出黎都已經好滑, 不過要扭開佢有少少技巧, 無乜手位, 好易跌左落地.

TOP

回復 4# Super169


    做得很好!!!!

請問你是用什麼設定?

TOP

回復  Super169


    做得很好!!!!

請問你是用什麼設定?
lttmal 發表於 2014-4-12 21:47


沒有特別, 就是用 ma_hty 大大的 ABS_fine_infill100, 開住風扇分體印 (1xBase, 1xRing, 5xLeaf, 5xPin), 分左 12 件野印.  中間用 ABS 膠做路軌上既軸.  但係膠條比較幼同軟, 好似鬆左少少, 如果有 2x5mm 既短軸可能會更好.

TOP