[操作疑難] 都好似就黎用左超過五年

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

買隻大D

TOP

五年
我只是剛剛 玩了一年
一號機 已想轉做 256

TOP

當年裝得少軟件同未會用VM
都係買隻M4 64G就夠用
依家就退居HTPC

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

不知不覺過左5年...
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... page=22#pid25259217

而家已經再多左3隻SSD

TOP

一年......

圖片 1.JPG

TOP

M4 128G路過

TOP

E 家就買過隻512GB 既, 然後將呢隻64GB 轉做temp/cache drive 吧

TOP

本帖最後由 cct241292 於 2016-10-9 00:10 編輯

我部eeepc 900張32GB SSD ....
支解完,唔見左。
我還有一只。
放左在Server 當OS同VM
螢幕快照 2016-10-09 上午12.06.03.jpg

螢幕快照 2016-10-09 上午12.00.01.jpg

TOP