iphone5s 自cut揮手區

唔想做烈士或低過最低工資搬運

之前 27/10 - 1/11 訂左12部, Apple 幫我 Cut 晒

TOP

之前 27/10 - 1/11 訂左12部, Apple 幫我 Cut 晒
sophinic 發表於 2013-11-2 21:53

CUT單仲會咁低價?

TOP

CUT單仲會咁低價?
bdrom 發表於 2013-11-2 22:12



佢俾人cut,其他人一樣可以任訂唔cut,加上你忘記左後門貨存在

TOP

有二部16w已 shipped

Cut 左4部16b

TOP

最好一水la,唔cut 果d 就真係扺死..

TOP

蘋果個發貨策略變左
宜家派唔少貨比resellers先
之前跌穿ipo都要美國網shipping 1weeks
宜家2~3week就咁

i5s呢個月開始發公司貨。

TOP

cut黍做乜? 都未穿,每條都重賺緊幾百蚊, 穿左先算

TOP

蘋果個發貨策略變左
宜家派唔少貨比resellers先
之前跌穿ipo都要美國網shipping 1weeks
宜家2~3week就咁:c ...
ricej 發表於 2013-11-3 12:06



    ricej兄,你張圖型左少少,成條成條上

TOP

ip 唔駛蝕好多的理論, 在 IP5 時已打破!! AOS 一出 IP5 久久都升唔返, 慘蝕離場.

TOP