有圖...有個files唔知做乜...點都del唔到...係咁彈野出黎...!

有圖...有個files唔知做乜...點都del唔到...係咁彈野出黎...!

右下角係咁彈個野出黎....
好煩....
其實我部機係咪真係咁多毒啊.....

而家可以點做...?
我已經重新洗過個windows...都唔得....
會唔會係D driver有dfiles有毒而又傳左去c driver度...?

[ 本帖最後由 bbq_9239 於 2009-3-8 03:57 編輯 ]

2222.JPG (115.21 KB)

2222.JPG

如果重灌過 windows 也出現問題的話就比較怪..
首先要確保閣下所用的安裝碟是正版.

如果已經是用正版的話, 請參考以下網址:
http://www.dayanmei.com/blog.php/ID_572.htm

进入安全模式手动删除runonce.exe文件,发现重新启动电脑后,系统中又产生 runonce.exe进程,于是再重新进入安全模式,把C:\windows\system32\runonce.exe删除后,建立文件夹 runonce.exe (注意是文件夹,runonce.exe是文件夹的名字)

最後重新啟動電腦, 完成


謝謝!

TOP