[圖片] 2012-02-18 兩位好專業既MODEL [加左相]

本帖最後由 uwojulian 於 2012-2-21 21:41 編輯

唔出多啦.. 出幾張俾大家參考下.. 好鐘意累白和彩色對比.

Kabee
#1 #2
#3
#4
#5
#6

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 2# roadwarrior


    係呀係呀, 原來佢咁紅? 我嫌佢略為飽飽面, 好蝦人影

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

唔出多啦.. 出幾張俾大家參考下.. 好鐘意累白和彩色對比.

#1
#2
#3
#4
#5
#6

DJ-X, 你冇去呀.. 俾 ...
uwojulian 發表於 2012-2-19 22:26

#5幾好......

TOP

i like #5 as well

TOP

我聽又有團出
你D相做咩張張都大頭?

TOP

回復 7# dj-x


    有好多既, 佢like呢幾張

TOP

回復 7# dj-x


    其實係因為主力用小白多.. 行得太開會唔夠人影.. 你去番果到有其他相睇.

TOP

本帖最後由 chiushing01 於 2012-2-20 10:43 編輯

睇黎師兄都會再影CHING MAN
下次影佢睇下之前既相, 邊個角度影佢先最靚, 因為佢個面形"水平"既正面係麻麻地, 可以叫佢做D做作, 攪吓頭髮或自摸吓塊面..., 我覺得你張張CHING MAN既望天相,都好正,正過上面你POST既相

TOP