不死不幸好唔好睇?

無意中睇到FB片,好似幾好睇咁

漫畫幾好睇, 新人處女作算好好, 係去到第7 / 8 本開始無咩驚喜所以無睇了
卡通應該頭兩季都緊湊既, 原作啲鹽花唔知會加定減

TOP

sakamoto days 都係處女作佳作, 不過未卡通化

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP