WIFI通話

請問一下, WIFI通話係咪可以在國外通過WIFI撥出香港電話當本地電話?

應該唔得嘅,  會check到 IP

TOP

開飛航先打

TOP

以前有人好似話過
除非你上飛機前開了飛行模式(不要連接當地網絡) 佢一路都唔知你去咗第二度, 咁樣你有機會用得到

TOP

身處邊度都好,總知係邊度成功連到 WIFICALL 就等同本地通話。
成唔成功,就睇你用乜方法去連,SIM (台),機,OS,IP 等都會影響到。

TOP

方法一:

1. 買隻有VPN Client功能嘅Router
2. 到達外國時 設定Router連接當地Wi-Fi/LAN
3. 開啟VPN連接香港,可以連返自己屋企SETUP嘅VPN server或其他香港IP嘅VPN
4. 手機Wi-fi連接Router,需要開啟飛行模式,及打開Vo-wifi
5. 理論上應該可以使用VoWifi

方法二:

1. 購買一張喺外國可以漫遊上網嘅電話咭(注意要香港IP)
2. 電話咭放入Wi-Fi蛋,手機連接該Wi-Fi蛋的Wi-Fi
3. 開啟飛行模式,及打開Vo-wifi,確保可以正常上網
4. 理論上應該可以使用VoWifi

TOP

方法一:

1. 買隻有VPN Client功能嘅Router
2. 到達外國時 設定Router連接當地Wi-Fi/LAN
3. 開啟VPN連接香 ...
趙元暢 發表於 2026-2-10 10:37



    咁其實原理都係認住個ip,
認到係香港ip就畀你使用

TOP

咁其實原理都係認住個ip,
認到係香港ip就畀你使用
FT907 發表於 2026-2-10 11:35



CSL嘅儲值卡已經唔得,上台卡唔知
2024年11月初在台灣HELLO卡用到
現在好似已經唔得

TOP

兩部 iPhone 就得,一部插漫遊卡分享Hotspot

另一部插住你想打電話個張卡,連接上邊部電話既wifi,然後開飛行模式,等十秒左右應該見到wifi call

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

CSL嘅儲值卡已經唔得,上台卡唔知
2024年11月初在台灣HELLO卡用到
現在好似已經唔得 ...
kklam 發表於 2026-2-10 12:23


csl prepaid而家vowifi要連到csl自家訊號時/斷線後十分鐘內先可以開到

TOP