[教學] 想請教水泵係咪應該開24耐用D?

小弟剛玩水冷用Bykski B-PMD3-X水泵, 日日都會開黎打下機上下網.
如果成日開開熄熄怕個水泵死係咪比個12V火牛佢獨立開24好過??

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

怕個泵死
你有兩樣野可以考慮
1.用返純風冷
2.水溫控制返50度以下既水平,會長命D

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP