top8man 當前離線
中級會員
口o口 當前離線
進階會員
一個用來睇文字 用 另一個用來睇視頻/打機 用? top8man 發表於 2024-11-25 10:26
TOP
1個閒人 當前離線
大把人用兩個MON, 兩個打直睇文件, 一橫一直, 睇漫畫, Youtube SHORT 亦有人直接用4K43吋電視做MON: ... 1個閒人 發表於 2024-11-25 11:24
Fizzy 當前離線
3個中... 口o口 發表於 2024-11-25 10:50