有無人會用電腦時, 用兩個MON?

一個用來睇文字 用

另一個用來睇視頻/打機 用?

一個用來睇文字 用

另一個用來睇視頻/打機 用?
top8man 發表於 2024-11-25 10:26



    3個中...

TOP

大把人用兩個MON,
兩個打直睇文件,
一橫一直, 睇漫畫, Youtube SHORT

亦有人直接用4K43吋電視做MON

TOP

大把人用兩個MON,
兩個打直睇文件,
一橫一直, 睇漫畫, Youtube SHORT

亦有人直接用4K43吋電視做MON: ...
1個閒人 發表於 2024-11-25 11:24



    用開3 MON...用43 4K有時會唔慣..我係其一....

而家用48 +42 +24" 3隻MON中....不過大MON太多又有一個問題...有時頸郁得多會唔舒服...但用落好爽..

TOP

3個中...
口o口 發表於 2024-11-25 10:50


我都係用3個 Mon,中間用架升高部 16" 2k Notebook Mon 睇同覆電郵,左邊用15.6" 4k Mon 上公司系統,右邊 27" 2k Mon 開文件 pdf (同埋 HKEPC ),咁樣做除咗方便工作增加效率,最重要係"慳錢"!幾乎乜都唔再需要印出嚟,年中計落慳返唔少錢。

打機時就只開27" 2k Mon,好夠做了

TOP