[開箱] RS-component終於發貨(Raspburry_Pi)給我啦,今早收到很開心!

本帖最後由 edwardfcy 於 2012-8-18 13:01 編輯

望穿秋水終於都等到RS component既Raspburry_Pi送到我手上,現在先發開箱照片,遲些再上測試報告啊!

RS既發貨單(不好意思,個人私隱保密)
RS-Proforma-Invoice.jpg

其包裝外觀
Packaging_outlook.jpg

主角們要出場了
IMG_0261.jpg

包裝盒內有D咩?
IMG_0262.jpg

Pi主板盧山真面目
IMG_0264.jpg

如各位已經RS訂了,請仍要耐心等候,因為我是第1批下單現在才收到。特別要嗚謝-Designspark師兄幫忙跟進!!

回復 1# edwardfcy

現在補上其官方發行既外殼實體照片,請細心欣賞!

俯視面
Top-view.jpg

底視面
bottom-veiw.jpg

前視面
front-view.jpg

後視面
side-view.jpg

側視面
rear-view.jpg

ISO立體面
ISO-view.jpg
謝謝各位收看啊!!

TOP

    

TOP

有無得訂?係RS可以訂到?

TOP

回復 4# fatman

師兄,如果現在先落單,我推介你去Element14訂購好,因為RS現在先交6月底下單的第一批貨,如果你吾趕時間可以試下RS既,但到時吾鬧我無通知過你喎!

TOP

收到Ching. 係唔係element都可以訂到個殼?

TOP

回復 6# fatman

是啊!其description是『MULTICOMP ENCLOSURE, RASPBERRY PI, CLEAR』!

TOP

回復  fatman

是啊!其description是『MULTICOMP ENCLOSURE, RASPBERRY PI, CLEAR』!
edwardfcy 發表於 2012-8-18 20:11

MULTICOMP 係RS自已牌字,element唔會有喎!

TOP

回復 8# Jacques

師兄,莫非我眼有問題還是你......因為我已在element14網頁上capture左圖下來給你看看,
我真擔心我對眼啊!失敬!因過度擔心而亂說話請見諒!

剪貼簿01.jpg

TOP

回復  Jacques

師兄,莫非我眼有問題還是你......因為我已在element14網頁上capture左圖下來給你看看,
...
edwardfcy 發表於 2012-8-19 00:27


SORRY,因為等 RS 送 RASPBERRY PI,等到要退,所以我先係精神錯亂。好似反轉左講!
應該MULTICOMP 係 farnell(element14)自已品牌先對。

TOP