各位師兄
有個底能問題想問下
我本身用緊Corsair TWIN2X2048-8500C5 2 GB DDR2-1066/PC2-8500 memory kit.
MB就用緊P5Q-E, 但係RAM本身係行緊800而唔係行1066.
我想問係本身MB同我降左頻?
而呢張圖下面有個TABLE, 我想問問JEDEC 同EPP 又係D乜野?
佢係話比我知呢條RAM 要2.1V 先可以行到533 5-5-5-15-22?
但係我見佢上面有個叫最大帶寬~就6400. 400MHZ?

如果我SET去1066 咁=超左?
多謝師兄們解答...... |