ptawong 當前離線
中級會員
benng1hk 當前離線
進階會員
我試print 這個effector, 但係我覺得上下需要倒轉(上闊下窄)才可print出來,但不知如何 倒轉? 哈哈,可能 ... ptawong 發表於 2014-6-23 23:04
TOP
用CURA 上下倒轉..SAVE STL檔.. 之後用返你常用切片軟件.. 咁就可以開工 ... benng1hk 發表於 2014-6-23 23:10
ustkl 當前離線
其實隻隻slicer都可以rotate object. Ching 你用開邊隻? ustkl 發表於 2014-6-24 01:52
gorto 當前離線
慌失失奇兵