因為cpu散熱器呢兩年真係冇咩新野出(包括我自己在內......),因此一直冇再做測試,當然自己都好忙。過左一段長時間後,而家又手痕想再做散熱器測試。
而且昨日亦是第一次做水冷散熱器測試,希望有時間就慢慢又重新開始做下測試,再建立一個新的benchmark table。
因為當年用的那款cheap cheap導熱膏已經用晒N年,又買唔返。所以日後做的測試我會用GC-EXTREME來作開始,起碼唔洗驚冇得用,而且設備亦有少少改良,轉了用CENTER 306溫度計。
如果想睇下新的SETUP,可以到以下連結看一下:
http://www.hkepc.com/forum/redir ... o=lastpost#lastpost
下一次散熱器會測試風冷還是水冷,要看我能不能再借到及時間許可,因此出測試REVIEW的帖亦係不定期推出。 |