3dp期中考, 請師兄們出題

先多謝咁多位師兄係呢度指導小弟!

大家好, 經過反覆調試, PRINT CUBE, 改機
我覺得而家部機已經屬於可用階段

但係呢, 我好肯定部機並未發揮十足能力
所以我希望各位師兄可以出一題thingiverse object俾我印,
等我可以知道可以向邊方面改進, 多謝大家!!

先多謝咁多位師兄係呢度指導小弟!

大家好, 經過反覆調試, PRINT CUBE, 改機
我覺得而家部機已經屬 ...
henryvii99 發表於 2014-6-30 23:31



    http://www.thingiverse.com/thing:52946/#files


4) 校正出膠量 (印 thin wall)
https://sites.google.com/site/hk ... iao-zhun-gong-cheng

TOP

回覆 2# benng1hk


多謝師兄指教

我PRINT左幾次, 都係差少少合唔埋,
似乎我要TUNE出膠量先得

上水邊度有電子卡尺賣, 一把大約幾錢?

TOP

回覆  benng1hk


多謝師兄指教

我PRINT左幾次, 都係差少少合唔埋,
似乎我要TUNE出膠量先得

...
henryvii99 發表於 2014-7-1 17:21



出膠量各類野都要TUNE...

另外..我唔知上水價..
普通約3百至4百左右
有D牌子有2百幾..

TOP

搞唔掂

我而家用slic3r+repetier host
首先, 印0.4 THIN WALL, 永遠+Y果面厚0.5, -Y果面厚0.3, +X同-X都係0.4
感覺上似PROGRAM出錯,
我平台用3點支撐, 機又係DELTA, 如果硬體問題, 斜應該好似三角形

跟住PRINT圓形test plug, male頭10.00mm, 但female孔只有9.5mm
上次有師兄講過kisslicer表面內縮可以解決問題, 但係kisslicer出黎個thin wall好唔準 (0.4mm變成0.55~0.65mm)
如果slic3r又有無簡單解決方法呢? (又或者, kisslicer有無調較extrusion multipler, 等我可以修正wall thickness?

TOP

搞唔掂

我而家用slic3r+repetier host
首先, 印0.4 THIN WALL, 永遠+Y果面厚0.5, -Y果面厚0.3, +X ...
henryvii99 發表於 2014-7-3 22:53



    +Y同-Y可能唔平衡..CHECK下水平..
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D3
依個POST 有講CHECK 水平..
另外..有冇MARK 上三角D剩位距離...(即柱頂凸出部份...)
有時印幾次會有機會隋輪問題

TOP

回覆 5# henryvii99

跟著 http://www.thingiverse.com/thing:52946/#instructions 去校正, 只論大小, Slic3r 是大概可校正至 S Plug 合格的.  但是, Slic3r 欠缺了一些 Skeinforge 才有的設定 , 成品會變得很脆弱.  原因呢... 文中有詳細解釋了 ( 請參閱上述連結 Section Calibrate infill ).

其實已有網友把上述連結的校正方法 延伸至 Slic3r, 請參閱 http://www.thingiverse.com/thing:342198 .  注意!  我並沒驗證過是否真的有效果, 不過, 可以一試的.

TOP

回覆 7# ma_hty


多謝咁多位師兄回覆

首先呢, 關於+Y同-Y問題. 原來係自己CAL唔好水平
而家0.4THIN WALL可以準至0.39~0.41mm

只不過呢, part fitting都係解決唔到
正如之前有師兄講過, 就咁print plug, 會因為slicer忽視膠嘅厚度, 所以卡住
我而家print 嘅plug, 理論上孔徑同突出都係10mm,

但係印出黎係孔徑9.6mm, 突出10.4mm
我layer thickness係0.2mm, 似乎有關係

同埋我用pla印, 佢彈性比abs硬, 亦唔會縮
呢樣會唔會令佢更難拍埋?

TOP

回覆 8# henryvii99

> 但係印出黎係孔徑9.6mm, 突出10.4mm
> 我layer thickness係0.2mm, 似乎有關係

如果你是用 Slic3r 的話, 絕對是設定出錯了, 樓上的回應已點出預期的結果.  (i.e. S Plug 合格, 但成品脆弱).  你的差這麼多, 是設定出錯了.  

對了, Slic3r 好多 auto 設定, 這些 auto 設定呢... 主要是為了讓最多機器 成功打印而auto 的, 印印 公仔 花瓶 這一類大小沒所謂的小擺設, 倒沒什麼.  可是, 當大小是重要時呢... 你親身感受過了.


> 同埋我用pla印, 佢彈性比abs硬, 亦唔會縮
> 呢樣會唔會令佢更難拍埋?

比ABS, PLA 一般是更容易控制打印質量 (...當然, 前提是你的噴頭能用PLA...).

TOP

回覆 9# ma_hty


而家SLIC3R都仲未搞得掂...
係就係有辦法整到S-PLUG打得入, 不過個成品仲散過發泡膠

用KISSLICER...set flow tweak = 0.8, infill 100%, perfect

我而家會開始整自己野
s-plug合格後, 下一個里程碑係咩呢?

TOP