回覆 8# henryvii99
> 但係印出黎係孔徑9.6mm, 突出10.4mm
> 我layer thickness係0.2mm, 似乎有關係
如果你是用 Slic3r 的話, 絕對是設定出錯了, 樓上的回應已點出預期的結果. (i.e. S Plug 合格, 但成品脆弱). 你的差這麼多, 是設定出錯了.
對了, Slic3r 好多 auto 設定, 這些 auto 設定呢... 主要是為了讓最多機器 成功打印而auto 的, 印印 公仔 花瓶 這一類大小沒所謂的小擺設, 倒沒什麼. 可是, 當大小是重要時呢... 你親身感受過了.
> 同埋我用pla印, 佢彈性比abs硬, 亦唔會縮
> 呢樣會唔會令佢更難拍埋?
比ABS, PLA 一般是更容易控制打印質量 (...當然, 前提是你的噴頭能用PLA...). |