有無C兄可以寫個教程for S記 video station加dts

本帖最後由 beefung88 於 2021-2-15 09:30 編輯

見要用ssh 打野,無教程一步步真係唔識
plex都有用起左server 但無人用,晚上成野load野,又食cpu
有C兄得閒幫手就好!
朋友果方面,點都仲有個Nplayer 用,kodi太 複雜,android TV player 又無infuse pro

android TV 有 nplayer 可用.

video station加dts  FYI
https://www.hkepc.com/forum/view ... 219&tid=2569824
https://blog.wanghaoyu.cn/2020/03/31/synology-videostation/

雖然冇試,但都算詳細.睇埋2018的文消化一下應該夠膽去啦.
https://www.hkepc.com/forum/view ... 219&tid=2478058

TOP

回覆 2# funfunhk


    謝謝先,第一個教程我都有睇,就係Ssh 一步都唔識行XD

TOP

TOP

我跟以下mobile01篇野(342樓) set 咗後睇到dts,我用緊DS220+, DSM6
但都係要SSH 入去改

https://www.mobile01.com/topicde ... ;t=3774113&p=35

TOP

回覆 5# cokelight


    Thx,正

TOP