4G版mini2,3大成日無貨,但個價都係升唔起

4G版mini2

無一間apple store 係齊貨

問親間間都無

fw更加係日日無貨,有都係極少

強國有價無市呀

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

雖然話就話無貨, 但大部份自用既人要買都買得到, 連大陸果D過境黎買都買到
難度唔大, 做咩要比多D錢買炒貨?

TOP

一早講左aos同ars 貨量根本唔可以影響到個炒價
係傻既先覺得ars無放貨出來就等如少貨

TOP

你估iphone咩,iphone無貨.少貨就真係有得升

但ipad既需求完全唔同.....

TOP

好多專家, 但又唔見day 1 甘講

TOP

回復 7# meimei2010

下?iPad 真係day 1甚至更早已經好多師兄話需求比iPhone細,唔多樂觀,應該無得點炒,要量力而為嫁啦
邊洗專家

TOP

回復 4# superki


請問邊度容易買到 LTE 16GB Mini?

TOP

回復  superki


請問邊度容易買到 LTE 16GB Mini?
charoge 發表於 2013-12-9 12:31



大約中午去studio A, 旺角尖沙咀豐澤百老匯睇睇
我覺得studio a唔錯係因為門口已經有個牌標明咩機有貨

TOP