[操作疑難] 6+爆MON後黃左

我岩岩跌爆左個MON,之後就有幾個位黃左
果D黃位係燒左定點
我而家熄左機先
如果我開反會唔會有問題
PS:即是叫我一定要換X?

我岩岩跌爆左個MON,之後就有幾個位黃左
果D黃位係燒左定點
我而家熄左機先
如果我開反會唔會有問題
PS:即是 ...
pasupasu105 發表於 2017-10-24 13:25



    黃位似漏液

TOP

TOP

最後搵整機師父搵MON同電,搞掂
最後倒數先要整部6PLUS.....
明明咁多年都無爆過MON
PS:爆MON係因為電池脹左,所以會跌爆MON,起碼果師父係咁講

TOP

爆mon 淘寶買都係hk$300樓下

TOP

會 好似係爆左背燈
之前出去整爆MON 除左換MON 仲有呢PART 又唔知加左幾多十蚊

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP