iPhone炒唔起 先達舖蝕50萬沽

http://hk.apple.nextmedia.com/financeestate/art/20171005/20173430
新iPhone8兩款手機極速炒燶,就連一直被視為iPhone炒賣基地的旺角先達廣場,有舖位業主寧損手亦要沽貨,蝕50萬元售出舖位。
據悉,先達廣場2樓S57號舖,建築面積81方呎,以270萬元售出,呎價3.33萬元。舖位月租收入9,000元,租金回報4厘。根據土地註冊處資料顯示,原業主於2013年斥資320萬元入市,持貨4年,蝕50萬元離場,貶值15.6%。
先達廣場舖位今年頻錄蝕讓,6宗買賣中有5宗蝕錢離場,吸引資深投資者太子珠寶鐘錶主席鄧鉅明,以約1,083.8萬元連環吸納地下兩個舖位。
另舖租續尋底,現由高級鐘錶格拉蘇蒂租用的銅鑼灣啟超道10號地下連1樓,合共2,500方呎,剛以120萬元租出,呎租480元,租金較3年前跌110萬元或47.8%;有指舖位獲連鎖化妝品店積極洽租。
此外,由資深投資者黎永滔持有的同區羅素街59至61號麗園大廈地下G舖,實用面積約500方呎,獲鐘錶店以100萬元租用3年,呎租2,000元,較最高????期跌120萬元或54.5%。

賺500萬蝕50萬

TOP

賺500萬蝕50萬
林洋2 發表於 7/10/2017 09:02



    唔收唔收 嘅下場

TOP

賺500萬蝕50萬
林洋2 發表於 2017-10-7 09:02



    之前賺都唔止呢條數啦,學咩人講蝕錢

TOP

新iPhone8兩款手機極速炒燶,就連一直被視為iPhone炒賣基地的旺角先達廣場,有舖位業主寧損手亦要沽貨,蝕 ...
KANKK3 發表於 2017-10-5 08:51


早前路過先達,樓下多左維修手機鋪,比較靜,少人行。

TOP

而家識買都去深水土步啦

TOP

重有人去先達買機??? 吾驚又俾呃錢??

TOP

表面上蝕咗錢嘅.但係賺咗錢冇話畀你聽, 呢幾年炒iphone冇理由冇錢賺嘅。。, 另外平時劏人都劏唔少啦

TOP

表面上蝕咗錢嘅.但係賺咗錢冇話畀你聽, 呢幾年炒iphone冇理由冇錢賺嘅。。, 另外平時劏人都劏唔少啦 ...
悲歌之王 發表於 2017-10-11 18:15

已成過去

via HKEPC Reader for Android

TOP

其實你地有無睇篇文,係話個業主舖位蝕,唔係話炒iphone蝕50萬!

TOP