請問各師兄邊度有1K:8R CT 變壓器仔賣?

想砌一個電路要用到1000:8的音頻變壓器, 但係上ELEMENT14/華輝/TAOBAO都唔見有, 最多係600:600 (1:1)音頻變壓, 請問各師兄香港邊度有..?

MK 和興無線電行

ST-32 1200:8 ohm

TOP

想砌一個電路要用到1000:8的音頻變壓器, 但係上ELEMENT14/華輝/TAOBAO都唔見有, 最多係600:600 (1:1)音頻變 ...
saehiel 發表於 2012-10-19 18:02


拆舊收音機

TOP

本帖最後由 hohomok 於 2012-10-19 19:37 編輯

delete

TOP

回復 1# saehiel


    搵人定做咪得low...........砌膽機???

TOP

本帖最後由 uganda_martyr 於 2012-10-19 22:32 編輯

一般情況, 胆机阻抗唔会咁低

TOP

Thx all :)
試做一個DC STEP UP的CIRCUIT

TOP