hkaiw 當前離線
進階會員
鴨仔 當前離線
特級會員
TOP
pakchi70 當前離線
你搵曬你屋企d天線位有無問題未先? pakchi70 發表於 2016-3-14 00:04
buynaka 當前離線
Banned
緊係叫管理處搞架啦,大廈天線唔掂,喺屋內搞乜都冇用。 buynaka 發表於 2016-3-14 10:22
toylet 當前離線
Mr. Man-wai CHANG (張記)
但是業主立案法團及祥興均不肯處理,一直指大廈被附近高樓阻擋,以往仍然能夠收到來自慈雲山及飛鵝山的反 ... hkaiw 發表於 2016-3-14 14:26
叫大廈裝放大器 鴨仔 發表於 2016-3-15 00:01
2400 當前離線