[圖片] 影水滴真係好難(SB-800)

琴日有校外活動,我向學校借左部D80同SB-800,星期一先還。


有外置閃燈真係方便好多(特別係要營造黑色背景),但係屋企無咩合適既容器,淨係搵到個冰皮月餅盒,連吸管都無,唯有用原子筆


就咁滴水真係難度太大,不如搵D野掉入去


題外話:
我本來以為機身有內置無線引閃既話可以唔洗機頂閃都可以遙控到外置閃燈,後來發覺無論如何機頂都一定要閃,所以我影果陣用個鏡頭蓋同埋hood將機頂D光反射去其他無影響既地方。

可能未熟部機,掌握唔到時間..
btw,SB-800是最想擁有的閃燈,到而家都唔捨得買

TOP

樓主學校竟然有得借相機玩...
其實影水點難唔難??

TOP

係呀, 如果用內閃去做影閃的話, 機頂閃燈一定會閃, 就算你教到個EV好低, 都會有影響, 有人用外置黑卡片來阻擋內閃釋出的光.

TOP

影依D個快門時濟快D會好D

TOP